خرید از سراسر دنیا


» گیاهان آپارتمانی فواید درمانی و سلامتی دارند، اما صنعت آنها عوارض زیست محیطی دارد

گیاهان آپارتمانی فواید درمانی و سلامتی دارند، اما صنعت آنها عوارض زیست محیطی دارد

Credit: G Smith/Adobe Stock/Creative Market

گیاهان آپارتمانی فواید درمانی و سلامتی دارند، اما صنعت آنها عوارض زیست محیطی دارد


منطقی به نظر می رسد که گیاهان بیشتر برای محیط زیست مفید باشند -- بالاخره آنها اکسیژنی را که ما تنفس می کنیم تولید می کنند. اما تحقیقات اخیر نشان داده است که گیاهان آپارتمانی آنچنان که در ابتدا تصور می شد در بهبود کیفیت هوا عمل نمی کنند. و آنها به دلیل ظاهر دوستدار محیط زیست خود، عوارضی در این سیاره دارند.

اگرچه تعیین کمیت اثرات زیست محیطی گیاهان داخلی چالش برانگیز است - باغبانی در فضای باز، گل های شاخه بریده و گل های گلدانی اغلب با گیاهان آپارتمانی در مطالعات مربوط به کسب و کار باغبانی گروه بندی می شوند -

دکتر لورن آر اوکی، متخصص باغبانی محیطی در دانشگاه کالیفرنیا، دیویس و یکی از مدیران دانشگاه کالیفرنیا، اتحادیه گل و گیاه، گفت: رشد گیاهان شاخ و برگ در فضای بسته یک فرآیند بسیار فشرده است.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

"تراکم گیاهان بالا است، گردش سریع (بین گیاهان در حال رشد و حمل و نقل) وجود دارد. این یک سیستم واقعا پیچیده است... آنها به منابع زیادی مانند انرژی، نیروی کار، آب، (و) کودها و همچنین مخلوط گلدان نیاز دارند.


اعتبار: Morsa Images/Digital Vision/Getty Images

گیاهان آپارتمانی فواید درمانی و سلامتی دارند، اما صنعت آنها عوارض زیست محیطی دارد. 


هزینه های پنهان

نگهداری از یک باغ سرپوشیده مزایای درمانی و سلامتی دارد - باغبانی در فضای داخلی و خارجی می تواند استرس را کاهش دهد و با آوردن مقداری فضای سبز مورد نیاز به محیط های شهری کمک کند. اما میسی بیدول، باغبان، که گلخانه باغ گیاه‌شناسی کرنل در نیویورک را مدیریت می‌کند، نیز گفت که مهم است که به تمام منابع مورد نیاز برای رشد و نگهداری گیاهان آپارتمانی خود توجه داشته باشید و سعی کنید تعادل را ایجاد کنید. "وقتی توقف می کنید و به همه ورودی ها فکر می کنید، باید خروجی ها را (در نظر بگیرید) -- آیا آنها مزیت بیشتری دارند؟ آیا آنها تأثیر بیشتری بر زندگی شما دارند؟"


در سال‌های اخیر، صنعت باغبانی پیشرفت‌هایی در زمینه‌هایی مانند گلخانه‌های کم مصرف و بهبود کاربردهای آب داشته است، اما اثرات زیست‌محیطی جمعی و فوری همچنان باقی است.



Credit: Roosevelt Nguyen

آندریاس سانکای، مالک یک فروشگاه گل و گیاه، در مورد گلدان های پلاستیکی که گیاهان در آن رشد می کنند، می گوید: «آن تکه طبیعت در یکی از سمی ترین مواد برای طبیعت پیچیده شده است.واقعاً نباید اینطور باشد.»


گلدان‌های پلاستیکی مبتنی بر نفت را که گیاهان آپارتمانی‌تان در آنها میگذارید، بردارید. طبق گفته وزارت کشاورزی آمریکا، پرورش‌دهندگان بزرگ و مهدکودک‌ها از ده‌ها میلیون گلدان پلاستیکی در یک فصل استفاده می‌کنند. آنها در بسیاری از نقاط قابل بازیافت نیستند و 98 درصد آنها در محل های دفن زباله جمع می شوند. در سال 2009، USDA محاسبه کرد که صنعت محصولات کانتینری 4 میلیارد واحد، معادل 1.66 میلیارد پوند پلاستیک تولید کرده است.


آندریاس توضیح داد که گلدان‌های زیستی(گیاهی) گیاهان را سالم‌تر نگه می‌دارند زیرا «آنها اجازه تبادل هوا و آب بیشتری را می‌دهند» و می‌توانند بسته به ماده به بارور کردن ریشه‌های گیاه کمک کنند. آنها به راحتی از طریق آمازون یا برخی فروشگاه ها پیدا می شوند


اعتبار: Wachirawit Iemlerkchai/Moment RF/Getty Images


تکثیر تکه های گیاهان در آب یا خاک برای رشد گیاهان جدید دوستدار محیط زیست بهترین راه برای رشد یک مجموعه است. 


مجله ارم بلاگ

نوشته شده توسط : Jacqui Palumbo, CNN




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده