خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گیاهانی که باعث افزایش انرژی مثبت در خانه می شود

گیاهانی که باعث افزایش انرژی مثبت در خانه می شود

قرار گرفتن در میان طبیعت باعث افزایش انرژی مثبت و آرامش می شود اما امروزه بسیاری از افراد به دلیل زندگی های آپارتمانی این امکان را کمتر در اختیار دارند که ساعت هایی از روز را در میان طبیعت بگذرانند اما انتقال بخشی از طبیعت به واسطه گل ها و گیاهان به آپارتمان ها این فرصت را پدید آورده است که بخش کوچکی از طبیعت را با دستانمان لمس کنیم و به منزل خود انرژی های مثبت اضافه کنیم. مشغله های مادی و معنوی یا موضوعاتی که از سطح انرژی ما می کاهد به مرور زمان باعث از بین رفتن محیط گرم خانواده می شود پس با استفاده از گیاهانی که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم می توانید محیط اطرافتان را متعادل کنید.

 

گل ارکیده

گل ارکیده از گیاهان لوکس و بسیار زیبایی است که حتی نگاه کردن به آن شما را شاد می کند. این گیاه از قدیم باعث متعادل سازی فضا و از بین بردن جو سنگین ناشی از انرژی های منفی بوده است. جالب است بدانید برای یونانیان باستان این گیاه مضهر عشق و علاقه بوده و معمولا آن را برای معشوق خود هدیه می دادند. این گیاه کربن دی اکسید زیادی را به خود جذب می کند و به جای آن اکسیژن هدیه می دهد.

 

گیاه فیکوس بنجامین

این گیاه به طور کلی خاصیت تصویه هوا را دارد. اغلب افراد به خاطر افزایش هوای مطبوع در خانه خود این گیاه را به گل های دیگرشان در منزل اضافه می کنند. مخصوصا اگر در محیطی قرار بگیرد که در آن دخانیات استعمال می شود وجود آن را ضروری بدانید چرا که با تهیه آن هم به زیبایی محل زندگی هم به افزایش اکسیژن کمک می کنید.

 

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

گیاه یاس

وقتی اسم گل یاس به گوشمان می خورد اولین چیزی که در نظرمان نقش می بندد بوی آن است. این گیاه خوش بوی فوق العاده باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود و گفته می شود یاس از جمله گل هایی است که انرژی منفی را در محلی که قرار می گیرد پاک میکند. حتی این گل زیبا و خوشبو شما را از شر غم اندوه تا حد قابل توجه ای رها می کند.

 

گیاه زیبای ریحان

ریحان گیاهی است که ما آن را به چندین روش مختلف استفاده می کنیم از استفاده آن به صورت خوراکی گرفته تا کاشتن آن به صورت گل در گلدان و اگر می خواهید از خاصیت انرژی مثبت آن استفاده کنید به شما پیشنهاد می دهیم تخم آن را به صورت گل در گلدانی پر از خاک بکارید تا رشد کند. اینگونه هم می توانید آن را به صورت خوراکی به غذایتان اضافه کنید هم از وجود آن به عنوان گیاه آپارتمانی بهرمند شوید.



مجله ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده